Bloggtips

Nu ska ni få lite bloggtips.
De bloggar jag alltid kollar in när jag är på datorn.

Theliisa.se
Här kan du följa liisas vardag i både text och foton.
Jag fastnar väldigt lätt för fotobloggar för jag gillar att söka
mig till inspiration. Speciellt hos liisa är att hon inte visar sitt ansikte
på bloggen, så det gör bloggen både mystisk och spännande!

sannasrum.blogg.se
Behöver du hjälp med photoshop, bloggen eller har du bara
ingen inspiration just nu? Denna blogg är då det du söker.
Hon bloggar både om sin egen vardag och allt som berör bloggen.
Hon är en räddare i nöden enligt mig!



Michaelaa.webbblogg.se
Detta är en fotoblogg i högsta grad. Hon är bara 16 år och driver
ett eget fotoföretag! Man får lära sig tips och få också se hennes
egna foton. Om man gillar foto är denna blogg tycker jag
verkligen att du ska kolla upp denna blogg!

Då var det där. Hoppas ni också gillar bloggarna jag lade upp. :)

 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Kul ! Tack :D <3

2010-01-15 @ 19:33:46
URL: http://photosbyebba.blogg.se/
Postat av: A N N A

ÄLSKAR bloggarna! :)

Kikar in hos Liisa varje dag (y)

2010-01-15 @ 22:16:49
URL: http://aannaasblogg.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback