Alla är vi olika

Inget speciellt idag. Var och tränade mitt på dagen efter
det har jag suttit och kollat på skidningen i tv. Förstår att ni tänker:
"Hur kan man sitta och kolla på skidning, tråkigast som finns!"
Men för mig är de det bästa! Det är ju min passion mitt mål är att
lyckas i idrotten ditt är kanske att lyckas i dans eller fotboll.
Vissa saker förstår jag inte. Om någon håller på med dans, fotboll
eller annat så går det hur lätt som helst att acceptera men när någon
skidar värkar det som om ingen kan acceptera det! Det ända man hör är,
ska du på skittävling?? hur kan man hålla på med något sånt?? blabla
Jag bryr mig inte vad alla andra tycker om vad jag gör men ändå
tycker jag att det är fel. Långt inlägg utan bild men jag ville bara få detta
sagt. Känner ni nångon att det är något som stör er?

 




Kommentarer
Postat av: ama

Håller int med dej. Jag som spelar fotis, får no ändå hör massa skit. T.ex. från pojkar, som tycker att min man kan spel då man e flicko, o.s.v. Så int ere bara skidning som folk int accepterar. Å så vet ja int om du kanske ha fundera på att di menar he på skämt?!? För at just skid e så nära ordet skit, så har e blivi så. Jag har iaf aldri under hela mitt liv hört nån säg nånting ilakt om skidning, å di har riktit mena he. ja vet no att jag å bruk säg skitträning, fast he bara på skoj. Men precis som du hatar fotboll, så hatar jag skidning. Men ja tycker int he enå fel me att du skidar, å ja tror int så många andra tycker he heller. Så ja tycker som int att skidning "sticker ut ur mängden". Plus, att tänk på att alla har rätt ti sin egen åsikt. Ja tycker no att man ska få hat eller älsk skidning så myki man vill. Man ska få ha en åsikt.

2010-01-03 @ 18:47:44
URL: http://dinama.blogg.se/
Postat av: E

Sv ; åh vad bra ! =) <3

2010-01-03 @ 20:36:08
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jag håller verkligen med dig. Jag känner exakt samma sak.

2010-01-03 @ 21:51:46
URL: http://jenniferklemets.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Håller med er Madde och Nenni!

pusi pusi /bollon

2010-01-05 @ 10:53:48
URL: http://beccaa.blogg.se/
Postat av: julia

int ere nå många som int accepterar skidning, ja ha alldri hört att nån sku ha sagt som t.ex. honde e knäpp då hon skidar :))

2010-01-05 @ 12:39:46
URL: http://najsjulia.blogg.se/
Postat av: cila

Håller med julia,int ha jag hört att nån sko säg att man e knäpp för att man skidar. Men det är klart att man brukar dra skida/skita skämtet, det skulle ju vara samma sak om fotboll skulle heta skidning,nog skulle man dra samma skit skämt där också.

2010-01-06 @ 15:54:21
Postat av: filippa

hlr me julia

2010-01-06 @ 15:59:01
URL: http://filippajags.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja håller me Julia , he e int nå fel me ti skid men ja hör iallafall int nå många som säger dumt om skidning? men he kanske e för att a int e skidare själv ;) men , Ja tror int he e nå allvar mena då nån säger sånt :)

2010-01-06 @ 17:39:21



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback