010110 och läsarfråga

Jag tycker dagens datum är jätte kun så jag ville
lägga det som dagens rubrik :)
Har äntligen fått min dator att fungera efter en timmes
försök. Jag har så mycket jag vill visa er men jag tror jag elar upp det.
Ska senare i kväll och träna men annars ska jag bara kolla på TV och chilla.
Tänkte besvara en lärarfråga som jag fick.
som handlade om när jag skrev att jag skulle vilja spara i hop till en södern resa
iår igen. Se inlägget snö snö snö

skulle du själv betala och åka själv på resa?
När jag åkte till Cypern betalade jag själva resan och hotellet nästan
helt själv. Men fickpengar och matpengar betalade mina föräldrar.
För det är ganska mycket det också.
Nej, jag skulle inte åka själv. Cypern resan gjorde jag med mina mostrar
och två kusiner. Så jag skulle antagligen åka med dem igen om
det blir någon södernresa.

Gårdagens outfit (nya skor)



mina nya vinterskor, ursköna!


Kommentarer
Postat av: kaarin

söt header du har!^^

jätte söt!:D

2010-01-01 @ 21:38:11
URL: http://uaregood.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback