Överaskningsfest

Hejsan, har inte hunnit skriva om våran
överasknings fest jag och några kompisar
hade för cecilia. Hon hade kommit hem från
Turkiet dagen före, i skolan ljög vi om massor
för hon undrade hela tiden varför vi hade med
så stora väskor och varför vi skulle ti stan,
som vi hade sagt åt henne.
Efter sista lektionen springer jag och amanda
ut ur klassrummet, ut genom skolan till linneas
pappas bil som är lärare. Han körde amanda,jag, fanny
och amanda till linneas hem, dit linnea och cecilia skulle komma.
Cecilia trodde att hon bara skulle komma dit som vanligt
men när de kommer in i linneas rum så ropar vi GRATTIS och
på bordet fanns massor med bullar som vi alla lagat själva ;)
Hon kände på sina paket och fick en klocka och en penal
med stabilo pennor i. Sedan var vi hos linnea hela kvällen
och hade jätte roligt!
Har tyvärr inga bilder för med min kamera blir det
bara såliga bilder. Men efter jul köper jag min systemkamera!
Hadet bra godnatt! < 33

Kommentarer
Postat av: Carmen

nu du! det var ett tag sedan sist men jag har äntligen kommit med en ny fredagsfräckis! hoppas du gillar den :)



kram på dig!

2009-10-02 @ 20:30:04
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Carmen

haha tack så mkt :D

jag har lagt upp bättre dock :P



allt bra med dig?

2009-10-04 @ 11:56:18
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: dominique

oj tack för kommentaren!:)

jo vi känner henne bra:)

jasså va bruk hon säga då?;) hah:)

2009-10-04 @ 15:41:31
URL: http://ddominique.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback