Bulletproof

Bulletproof, den låten är grymt bra!
Någon som hårt den? (rekomenderar)
I dag har vi haft en helt okej dag i skolan.
Vi började med gymnastik, men jag tycker att
vi har för lätt, man blir nästan inte ens trött (;
Kommer just hem från träning och ska snart
börja packa väska tills i morgon,
för jag ska på en friidrottstävling direkt efter skolan.
Jag ska springa 1500m med Damer,
plus att jag springer mot landets bästa springare
på 400m och 800m i Damklass ;'DD
Men jag får hoppas att det går bra!
Men nu ska jag lägga in lite kändisnytt
sedan måste jag packa och läsa mera på läxorna.
Ha det bra! Säg gärna till om ni lyssnat på låten
jag rekomenderade (;

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag har lyssnat på låten nu :D Den e helt OKEJ ;)

2009-09-04 @ 13:46:57



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback