We are back!

Nu är vi tillbaka, jag och min dator!
Ska ta igen allt jag missat nu.
Här ska skrivas mycket, ändra design mm.
Kom just hem från styrketräning, ganska
tungt men vill man bli bra måste man träna!
När jag och jennifer var till biblioteket idag så
hittade jag 2 böcker jag väntat på i veckor!
Jag är den första som läser dem :)
Böckerna:

      

Lånade de två sista.
det som kommer att ske
flytande i vatten
författare är Kjetil Johnsen
Det handlar om fyra bästa kompisar.
En av dem blir mördad.
Vem är mördaren?
Kan inte berätta hela boken men 
den är jätte bra! rekomenderas!
_______________________________________________________________

Ska kolla Mammas pojkar idag.
Är det någon annan som kollar på det pogrammet?
Tycker att flickorna är med är sååå barnsliga
så pogrammet blir riktigt roligt ;'DD
Sedan ska jag sova ;)


 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaaag kollar ;) ;'DD



Kram <3

2009-10-23 @ 16:38:16
URL: http://beccaa.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback