Träning

Hej, ska snart på träning så det blir ett hastigt inlägg :)
Hade matte prov idag, tråkigt jag vet, men det gick
riktigt bra :) Men det var väldigt lätt, de tyckte alla
andra också. När jag kommer hem från allt
resande under höstlovet som vi har torsdag-söndag
så ska jag laga om bloggen lite, lovar!
Sedan jag kommit hem från skolan har jag
packat och packat. I morgon efter skolan
åker jag till Idea Park med Elin och kommer
hem på torsdag kväll/natt. Ska försöka
hitta en ny vinter jacka, behöver verkligen
en nu. På morgnarna fryser man ganska mycket...
Sedan på fredag - lördag ska jag vara på tränings
läger, men vi kommer hem för natten :(
Har börjat komma i gång med träningen igen
efter att ha skadat höften.
När man säger att man skadat höften
låter man som en gammal tant ;'D
Men nu ska jag åka ha det bra!


Jag idag

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg du har! :D Kolla gärna in min också! XD

2009-10-16 @ 18:47:26
URL: http://fannee.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback