the end of the weekend

Sista dagen på denhär veckan.
Veckan har gått konstigt nog väldigt snabbt...
I dag har jag varit på träning och läst
på matte prov som vi har på tisdag, usch
inte för att matte är svårt men det är tråkigt att
läsa till det. Så ni vet tills senare så kommer min
blogg så småning om se underlig ut.
Detta beror då på att jag ska ändra på
bloggen. Kanske behåller samma header men
resten ska om lagas! Gav min digitalkamera
till lillasyster i går för jag stod inte ut med
den mera ;'D
Behöver bara lite pengar till så är
en systemkamera MIN!
Längtar så oerhört mycket...
Nu började det lukta kladdkaka,
snart måste jag gå och ta mig en bit.
Först lacka naglarna med filippa via webbcam ;'D


Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback