release me

En bra låt, texten tycker jag bäst om! ;)



Var en helt vanlig skoldag idag.
Fast vi har ganska tråkiga ämnen
går alltid dagarna snabbt ;)
I dag när jag kom hem från skolan
trodde jag att min cykel blivit stulen
så jag sprang hem från busshållsplatsen,
1 ½ km, och ringde kusinen (glömt telefonen hemma),
men det var bara min moster som lagt in den i garaget.
Jag hann bli riktigt rädd ;'D
Just nu sitter jag och funderar på systemkameror.
Ska skaffa en efter jul. Har funderat på en Canon EOS 450d...
Vet ni eller har ni andra kameror ni tycker är bra
som ni kan tipsa mig om?
Då jag köpt mig systemkameran kan jag garantera att
det blir mycket bilder på bloggen! Har just nu en sådan
dålig kamera att man knappt vill använda den.


Kommentarer
Postat av: jennifer

köp en canon 450d de är BÄST!!

2009-10-05 @ 19:48:46
URL: http://nenniiii.blogg.se/
Postat av: frida

1000D är ungefär likadan som 450D men ändå är den billigare.(450D har några megapixel mera och större skärm) Fotocenter rekomenderade i alla fall att jag skulle köpa 1000D istället för 450D:)

Men det är ditt val!:D

2009-10-06 @ 15:28:08
URL: http://fridanorren.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback