Otursdaag

Hej, ringde just och frågade en om min
dator så den kanske är sönder! :/
Påriktigt min dator är sönder hela tiden,
men när den funkar, som den gjort nu i
några månader så är den jätte bra!
Hoppas den börjar funka snart igen.
Det blir mindre bloggande då jag måste
vara på familjens dator för jag har inga
bilder på den.
Men nu ska jag tala om annat ;)
Ska äntligen få fara och kolla på en
vinterjacka i morgon! Hoppas jag hittar en
också. Skulle helst inte vilja ha en mönstrad
för man tröttnar lätt på såna...
Måste gå och läsa biologi läxan nu.
___________________________________________________

Vet att min blogg ser för hemska ut just nu
men jag kan inget göra medan min dator är sönder.
FÖRLÅT x100

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)



Vilken mysig blogg du har! :)

Är allt bra med dig?

KRAM

2009-10-21 @ 17:04:01
URL: http://hasselqvist.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback