Konvent

Hejsan ska om några timmar på konvet till stan.
Jag tror jag vet vad jag ska ha på mig nu ;)
Tror jag ska ha en blå tubtopp och ett par lack leggings.
Sedan i morgon på morgonen ska jag på träning till
en skidtunnel. Första gången iår jag får skida på snö.
Det ska bli jätte kul. Men det tar ungefär 2h dit.
Men jag ska läsa på engelska prov så det går snabbt ;)
Just ja, jag kan ju säga att bilogi provet gick jätte bra.
Det var ganska lätt och jag hade läst ganska mycket.
Nu ska jag bara kläda på mig, äta och sminka mig.
Sedan åker jag! Det börjar sju och håller på till 12,
men jag ska upp sju i morgon så jag ska vara till 11.
Vad ska ni hitta på i helgen?

 


Kommentarer
Postat av: M

Vrrifrån är lacklegginsen???

2009-10-31 @ 18:46:23



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback