hand in hand

Kom just hem från träningen, så nu är jag helt slut ;)
Lite roligare skoldag i dag för vi har så bra timmar:
1h finska, 2h bildkonst och 3h huslig ekonomi
på huslig ekonomi (husli) så lagade vi broiler risotto
och äppelpaj, mums! Jag fick inte göra något annat
än skala och skära äpplena. Men jag fick ju äta ;)
Nu ska jag kolla på mammas pojkar å sedan sova.

I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.

Jag hör din varma röst
som inspelad musik.
Jag lyssnar om igen
för den är helt unik.

I mörker och i ljus
ditt ansikte jag ser.
Ur minnet tar jag fram
de bilder där du ler.

Men bland allt du är för mig
finns något svårt att bära
- min längtan efter dig
när jag inte har dig nära.

 


Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback