Halloween

Hejsan i kväll är det halloween!
Brukar inte fira halloween mycket men
jag har läst och hört av många att de firar det :)
Jag vill bara önska att ni får en rolig kväll!

Konvent var super kul igår!
Vi dansade och hade jätte kul.
Jag tyckte det var synd då jag inte
fick vara ända till tolv, men det var väl
bra för jag åkte ju på träning till en skidtunnel
som det tar 3h att åka till åtta på morgonen,
så jag behövde stiga upp kl. halv 7!
Men nu när jag kommit hem ska jag slappa
och kolla på TV. Har engelska prov på onsdag
så i morgon måste jag läsa. Usch, finns det något
tråkigare än proov!
_________________________________________________________________

Fick en kommentar där det stod så här.
Varifrån är lackleggingsen?
Jag kan säga att jag har köpt dem från
Ginatricot.


Kommentarer
Postat av: M

2009-11-01 @ 18:45:34
URL: http://http:/
Postat av: M

Tack för svaret :D

2009-11-01 @ 18:46:21



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback