glad gånger hundra!

Kan man bli gladare än att då man loggar in
så har man fått kommentarer!
Jag vill bara säga tack alla söta läsare
som läser min blogg och är gulliga att kommentera TACK!
Har inte gjort mycket idag annat än att laga alla tråkiga
och prov. Har läst ganska många varv på alla sidor vi har till biologi,
så jag tror jag börja kunna det nu. tummenupp!
I morgon är det den sämsta dagen på hela veckan i skolan
skulle int orka. Jag har varit ovanligt trött denna vecka...
Men på fredag så blir alla glada för då är det: Konvent!
Det blir mitt första konvent, för jag går ju första året
i högstadiet :) Har funderat vad jag ska ha på mig.
Kan inte bestämma mig mellan vanliga leggings, lack leggings
eller vanliga jeans till en turkos topp. Måste välja före fredag... 


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Tack söt! <3

2009-10-27 @ 20:44:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback