Ett minne för livet!

Tack för igår mina underbara tjejkompisar! (+killar)
I går var jag, amanda (ama), amanda (manni), cecilia
och fanny hos linnea. Vi kollade film och hade jätte kul!
Sedan mittiallt kommer willy, simon och lucas in i linneas
hus och skrämmer vettet av oss! Vi blev livrädda!
Sedan var vi ute och lekte kurragömma ;'D
Kunde inte vara så länge för jag hade träning i dag på
morgonen klockan 10.

Idag då på morgonen var det träning som gällde!
Det var jätte tungt kan jag säga!
Mina ben var helt död efteråt!
Sedan var jag fram och tillbaka till stan med mamma.
Vi kollade på gummitossor men jag hittade inga.
Köpte ett par varma vantar och nylonstrumpbyxor ;)
Har varit på 100 jubileum nu ikväll.
Min förening fyllde 100år. Det var inte det roligaste jag varit
med om men vi fick i alla fall tårta och saft +
att jag fick höra då linnea och hennes syster uppträdde!!
Hon sjunger uurbra!

Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback