Gladare än gladast

Idag har jag somsagt stått vid loppis nästan 6h
och det gick jätte bra! Och nu har jag råd att köpa kameran!!
Mamma lovade att vi kan kolla på den i morgon redan! Love her <3
Ni kan inte fatta hur länge jag väntat på detta!
Jag är helt super glad så jag måste bara skriva av mig ;)
Hade tänkt åka ut på en länk idag men det blev inget
så nu tänker jag gå ner i vårat vardagsrum, lägga på musik
och träna lite muskler ;D Kommer tillbaka efter det och jag
varit i dushen!
Puss och Kram alla människor som läser
min blogg och kommenterar, PUSS < 33

 


Kommentarer
Postat av: filippa

nää, shit va kul att du kan köp kameran!

då måst du kom ti mej nån daa å fota! :) <3

2009-11-16 @ 14:38:07
URL: http://filippajags.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback