Sommarlov - Här kommer jag!

Äntligen har jag sommarlov!
De här sista veckorna i skolan har verkligen gått snabbt.
Man har ju själv inte riktigt hängt med i svängarna...
Jag är jätte nöjd med mitt slut betyg och ser frammemot
att börja i en helt ny skola till hösten.
Vi byter ju skola när vi börjar 7 så det blir lite längre ;)
Efter alla avlutningar åkte vi på examenfest till min kusin.
Vi satte i bilen väldigt länge men jag fördröjde tiden med att
läsa bok 3 av twilight serien. Om ni inte läst twilight seriens böcker,
så gör det, de är grymt bra!

Eftersom min dator har varit söndrig så har jag inte
kunnat skriva på länge och det tycker jag har varit
jätte synd men nu kan jag säga:
Jag är tillbaka!

Jag ska visa bilder från de senaste dagarna och
idag så ni ser vad jag har sysslat med ;)


jag har fotograferat super mycket...


till nöjesfältet, några av killarna i baksätet... ;'DD


Mina gollongar i dag, ni finns alltid i mitt hjärta <3

Tack för att ni finns < 33

Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback