Äntligen Lördag, eller!?

 I dag var jag på en jätte stor spring tävling,
som var jätte tung men som tur blev jag 3 ;)
Jag har väntat på den här tävlingen i evigheter men just idag
måste det stört regna! Man värmde upp med regn byxor och regnjacka
och det var inte härligt! Sedan när man kommer hem så lyser solen,
vilken besvikelse, men nåja alla dagar är inte perfekta ;)
Men i morgon är det morsdag så i morgon kan vad som helst hända.
Hoppas det blir något roligt iaf ;)
Nu vill jag bara fråga:

Är det någon som längtar till sommarlovet??
Jag längtar grymt mycket! Då ska man äntligen få slippa
skolan ett långt tag! Vi har inga prov kvar men på tisdag har
vi modersmål. Vi ska läsa i gen hela vår bok till förhöret ca 40 s.
Men ändå hoppas ni får det bra!
Hejdåå!

Tänkte ladda upp en bild men det funkar inte att ladda upp den!
Tyväärr! Den får komma en annan gång, loovar! < 33

Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback