1 gången

Min uppdatering nu på bloggen har varit dålig jag vet.
Men det har varit så mycket skola nu och jag läser en
bok som är jätte lång och den är så bra att jag är helt besatt ;)
Nu sitter jag i skolan för för första gången får vi vara fritt på darorn!
Men det kan bero på att vi har vikarie ;)

I går var jag på ett vår "jippo" med en massa kompisar.
När jag kommer hem får ni kanske några bilder.
I kväll ska jag på ett kalas eller rättare sagt filmkväll
till min kompis Jenny som fyllde i går! GRATTIS
Nu börjar våra fria minutrar vara slut men jag hoppas
och tror att det kommer snart mera inlägg! < 3
PUSS

Kommentarer
Postat av: Carmen

hej hej :)

blev ingen fredagsfräckis igår men en lördagsfräckis har jue aldrig skadat någon ;)



kram kram

2009-05-16 @ 10:46:45
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback