Utmanad

Utmanad!

Fyra tv-program jag brukar se:
Sveriges värsta bilförare, Melodifestivalen, Let's dance och Semestersvenskar

Fyra saker jag gjorde igår:
Datorn, tävling, ät munk och fota

Fyra saker jag längtar till:
Södern, en systemkamera, lördag ocg söndag

Fyra saker som står på min önskelista:
SYSTEMKAMERA x4

Fyra saker jag avskyr:
krig, någon som ljuger, mobbning och orättvisa

Fyra saker jag tycker om att göra:
Fotografera, röra på mig, datorn och lyssna på musik

Fyra saker jag åt igår:
svamp, soppa, ris, fisk

SommarUngarna

E B B A

Michelle

Carmen

Maria

Jane


Kommentarer
Postat av: michelle

Vem michelle är det du utmanar? :)

2009-03-06 @ 16:28:29
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: Carmen

hahah allt bra med dig annars då? :D

puss

2009-03-07 @ 08:27:11
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis till den fina fm-platsen!!

2009-03-07 @ 10:28:01



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback