Prov Skidning Prov

Ååh, jag hatar prov!
I dag har jag haft matematik prov som gick oväntat bra. :)
I dag har jag varit och sprungit i det härliga vår
vädret, det luktar så gott nu när det börjar bli vår.
Nu tänkte jag skriva lite om vad jag tycker om
bidragen som kom 1 2 3 i melodifestivalen.

Malena Ernman - La voix
Jag är inte så mycket för opera så på det sättet
gillade jag den inte så mycket, men hennes
röst och ansiktsuttryck gjorde så att jag inte kunde
sluta titta! Låten var ganska häftig då hon gick från
lågt till högt.   4/5 poäng

Caroline Af Ugglas - Snälla snälla
Snälla, snälla kan någon kasta ut henne!
Jag tål inte hennes flaxande med både
armar och ben. Men efter ett tag så började
man hänga med lite, men ändå
inte min smak!  2/5 poäng

E.M.D - Baby Goodbye
Ååh, älskar den här låten.
Dom är så gulliga allihopa och
låten och dansen var helt fantastisk!
Dem skulle ha vunnit!  5/5 poäng

Andra bidrag jag gillade:
Måns Zelmerlöw - Hope & Glory
Molly Sanden - Så vill stjärnorna
Agnes - Love Love Love

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv: Jadå, fota är verkligen kul. Men jag gillar att bli fotad också ;)

2009-03-17 @ 19:27:35
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: andrea

Af ugglas va inte braaaaa!!!!!!

2009-03-18 @ 21:03:45
URL: http://byness.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback