Packar...

Ja, jag lovade att ni skulle få ett inlägg före jag åker i morogn,
så här får ni ett! :)

Nu har alla gäster som har varit på kalas åkt hem
för min lillasyster fyllde år i dag.
Så nu håller jag på att packa...
I dag efter skolan var mamma och jag på en snabbis
till stan och vet ni va!?
Jag köpte mig en läderjacka!
Den är från HM och är brun.

Just idag fick man den 20 £ billigare
så jag är väldigt nöjd! ;D


 
så här såg den ut fast brun men på hm:s sida
fanns inte den bruna ;)
Men nu måste jag fortsätta att packa,
så ha det så bra i helgen!
Där vi ska bo tror jag att det inte finns
internet så det kommer nog inte något
nytt inlägg före på måndag eller tisdag!

Kram på er alla och ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Memphis

Gratta syrran!:P

2009-03-27 @ 13:18:16
URL: http://memhis.blogg.se/
Postat av: romina

Vilken fin blogg. PUSS!

2009-03-27 @ 15:56:54
URL: http://rminaa.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback