Can I say more..?

Jag lovade att det skulle komma ett inlägg om
helgen så nu kommer det! :)

Hela helgen har jag varit på skidtävling.
Det har inte heller blivit någon sovmorgon heller...
På Lördag steg jag upp ungefär ½6-7 tiden.
Men det var det värt jag kom hem med fina
placeringar, men på söndagen var jag och föll ;)
Gud, jag hade SÅHÄÄR sjukt i baken på måndag!
Om ni undrar vad jag har gjort förutom att vara och skida,
så har jag skrattat och skrattat och skrattat!
Hah, och varit med kompisar!

I går var jag också på skidtävling (stafett)
Jah hade jätte roligt, skrattade hela tiden
åt en som heter Thomas som försökte
ta kort med hans stora systers kamera
men han lyckades inte så bra!
Godnatt och sov gott alla bloggisar (och fans)
;'DD


Kommentarer
Postat av: E B B A

svar: åh, tack! jag har haft en bra dag! själv då? <3

2009-03-11 @ 21:03:00
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback