Torsdag

Jag har just kommit hem från en friidrotts tävling där
jag var med i 1000m och diskus.
I diskus blev jag 6 (kastade hela tiden i nätet), och i 1000m vann jag,
med nytt rekord och allt ;) Tiden blev 3.24.43, väldigt nöjd.
Förr i dag har jag varit till stranden med becca dine sanna och lina.
Det var jätte varmt i vattnet, men jätte mycket folk men det var ju inte
så konstigt då det var så varmt, men hur ska det gå på söndag?
Då har de lovat att det ska bli 30 grader! Huh
I morgon ska jag och rullskida med sanna och sedan måste jag städa
om det ska bli något kalas på lördag ;)
Längtar och jag lovar på hedersord att jag ska ta en massa bilder
så jag kan lägga in dem på mina craziga kompisar!
Men nu för det vara bra för mig i dag ;)
Godnatt! < 33


Jag och gullungen Edith < 33

Kommentarer
Postat av: hedvig & maie (hedvig)

japp det var det!<3 söt bebis!

2009-06-29 @ 20:36:19
URL: http://hochm.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback