Hemma igen!

Nu är jag hemma från södern och jag är lika brun som jag förväntat mig ;'D
Kom hem mitt i natten och jag vaknade av att min familj sjöng för mig,
för jag har fyllt 13 medan jag varit på resan.
Jag fick en massa fina prestenter. En bild kommer på prestenterna
lämgre ner i inlägget. Har just kommit hem från en fridrotts tävling
som gick jätte bra! Slog nytt rekord i diskus och häck och jag vara
att slå rekordet mitt i 1000m på bana också :)
I nästa inlägg ska jag lägga in så många bilder jag kan från
södern resan.



Dålig bild, jag vet men det var sista kortet på minneskortet
så jag kunde inte ta något nytt.

Tunika och kort leggings
4 twilight boken: Så länge vi båda andas
Spring shorta
Halsband och klocka
+ en cyckel som inte fick plats på kortet :)

Mera bilder i nästa inlägg...

Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback