Bilder

Ja som sagt detta blir ett bild inlägg...


bilden är tagen från vår balkong på hotellet (första kvällen)


Samma kväll tagen från samma ställen ;)


Dagtid från balkongen...


Soligt väder och en glad jag ;)


I staden Agia Napa (utalar: Aja Napa)


också i Agia Napa vid något kloster ;)


Så bär det av upp i luften, det vi åkte hette parasailing


Här är vi 100m upp i luften ;)


En glad jag mellan alla fina och vackra blommor!


Här skulle vi ut på en båt resa, men det var inte med
Black Pearl vi åkte med utan en annan båt ;'D


Här har vi den döda staden, Famagusta. Båtfärden
gick hit men vi fick inte åka närmare för att...
Turkarna "äger" halva cypern men de vill ha hela landet,
Famagusta ligger nära gränsen mellan turk sidan och
grekiska sidan så det har varit och är väldigt svårt för just den
staden när det har varit krig eller liknande.
När turkarna tog över staden dödade de alla människor och
det är många som ännu är saknade. Förr var Famagusta ett
av världens mest kända resemål.


Simmar och snorklar i det härliga och turkosa havet.


Det var så vacker botten och så himla klart!
Här får ni en liten uppfattning...


Stranden med hotellet i bakgrunden (det vita)


Tack för en jätte underbar resa jag har fått vara med om!

Jag, vet inlägg men det fanns och är så mycket roligt
man vill berätta ;'D

Kommentarer
Postat av: hedvig&maie (maie)

omg vad mysigt det där såg ut!

mjä, det var ingen häjdare, men nu är jag hemma igen :)

puss!

2009-06-21 @ 22:16:24
URL: http://hochm.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback