Sugar - Flo Rida

Usch, idag har det varit grått och trist väder hoppas det blir bättre snart.
I dag har jag varit på ett snabb köp till gina tricot, för jag hade ett
presentkort jag tänkte använda nu när det är rea.



ljusblåa leggings
blå t-shirt
(bekväm!)

Jag valde mellan ett par mörkblåa jeans och de här.
Första gången jag var dit kunde jag inte bestämma mig så då
satt jag undan dem bra så ingen annan skulle ta dem :)
Men då jag kommer en kvart senare var de ljusbla slut!
Men de hade på lagret några kvar som tur var ;)
Av den blåa t-shirten har jag också en aprikos färgad,
de är sååå bekväma att jag köpte en till ;)


Kommentarer
Postat av: velle

woot, ja köpt exakt sama jeansleggings ida? :'D <3

2009-07-06 @ 19:06:11
URL: http://velleee.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback