resa :)

Sorry för min jätte dåliga uppdatering men jag har
varit på en resa och haft fullt upp men nu ska jag skriva!
Ja, som sagt i onsdags åkte vi på en resa till Helsingfors och
var där ända till fredag. Det var jätte kul, första dagen var vi på högholmen
och på väg därifrån möter vi plötsligt på mina kusiner ;'D
På torsdag gick vi först på stan, köpte ett par skor och en tröja sedan for vi till IKEA.
Där hittade jag massor som jag skulle ha till klädskrubben som jag håller
på att ändra lite ;) jag köpte en grej där man skulle ha sina sockor, klädhängare
och några krokar att ha mina väskor på :)
På fredag åkte vi hem ganska tidigt men vi svängde in vid Idea Park.
Vi var där jätte kort stund så jag nästan sprang igenom alla butiker.
Hittade inget annat än ett par spring sockor ;'D
Efter att jag kommit hem har jag tränat och solat massor.
Nästa helg ska jag på en cykel "tävling, jippo" som är 67km :O
Men nu ska jag avsluta med lite bilder...


Syster vågade inte komma ner ;'D


flamingos ;)


fina blommor


tigeer : ))

Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback