Losing you - Dead By April

Godagens, i dag har jag varit med Dine, Elin, Fanny, Emilia
och Johanna på stan. Vi hade grymt kul och hittade en massa
saker, hah, köpte inte ett enda klädesplagg ;'D
Men jag köpte rött depend nagellack, en sminkpensel och en bikiniunderdel,
och lite till ;) Vi cyklade till stan och hem, men på vägen hem började det regna
så jag blev lite våt men jag kom hem iaf.
Sedan åkte jag på friidrotts träning där vi tränade diskus, kula och läng.
På torsdag efter en tävling åker jag på ett litet läger så det kanske inte
blir något inlägg då.

Nästa vecka åker vi till Ikea så jag har bestämt mig för att röja bort
kläder från min skrubb + ändra den lite. Så på Ikea ska jag handla
lite till skrubben. Men i dag har jag röjt undan lite men det är lite ;'D
Men nu ser min säng så skön ut att jag vill gå dit och somna
så Hejdååå!

Puss och Kraam
Amanda

Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback