H&M s höstkatalog

I dag har jag fortsatt att arbeta i klädgarderoben.
På IKEA köpte jag en sockställning som inte går att bygga!
Så den har jag försökt  med jätte länge ;)
Jag har också plockat jordgubbar i dag, riktigt kul ( och gott ;)
När jag kom hem var det dammsugaren som stod och väntade på mig ;'D
Men efter det satte jag mig i soffan, satte på en cd-skiva och tog
H&Ms höstkatalog för att börja kolla kläder.
Den var inte lika bra som den brukar men jag hittade nog ändå
något som jag skulle vilja beställa ;)
I kväll ska jag på Harry Potter och Halvblodsprinsen med
mamma och Elin. Efter bion kommer Elin och sover över!
Elin och jag har alltid kul tilsammans ;'DD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va filmen hyvä?

2009-07-22 @ 14:30:48
URL: http://memhis.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback