Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder

När ska det sluta regna??
Jag har just varit och tränat men Becca lite läng och spjut.
Vi hade väldigt kul men på slutet började det störtregna :(
Men förr i dag har jag varit till stan med familjen.
Jag köpte ett par tunna jeans leggins från gina och en svart collageblus från Jím&Jill.
Blev väldigt nöjd över det jag köpte för collageblusen behövde jag verkligen ;)
För någon dag sedan var ju Becca hit och sovde, då lovade jag att lägga upp lite
bilder och det ska jag göra nu också ;)









lite dåliga bilder, men det var dem jag hade ;)
Vi var på en hantverkardag där nära becca bor
så vi åt såna där goda slickepinnar ;)
Godnatt < 3


Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback