Utropstecken!!

ÅÅh jag är så himla sur!  1. Min dator funkar inte  2. Jag är jätte förskyld 
Jag vill inte vara förskyld! Det är så hemskt och jag låter soom en kråka!
Jag vill va frisk!

Nå, min dag i dag började att vi for och simmade med familjen...
Sedan åkte vi till stan. Köpte ett par nya slalomskor som jag nu tänkte ger en bild
på men den här datorn värkar inte vilja det! ....
Ja men så köpte jag en halsduk / tavla / flagga ( ;'D ) som det stod HIM på.
Det är det där finska musikgruppen som använder peace märket som symbol.
Men jag köpte det inte för bandets skull utan för att HIM betyder ju "honom" ;)
Sedan var det specseavers (stavningen) som gällde .....
Jag har märkt att jag ser lite bättre med glasögen än utan :o
Men det var inte jag som skulle ha glasögon utan pappa.
Sen ----> HEM

Nu har jag läst lite på hissa prov och har super tråkigt!
Heipps < 333

Kommentarer
Postat av: FEBB

Åh du måste krya på dig! :s <3



ja, haha jag är så jävla efter! måååste se den ;P

2009-01-31 @ 16:43:49
URL: http://febb.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback