Shoppa

Hej i dag var jag och shoppade lite köpte en : t-shirt och ett par jeans
Min dator fungerade inte i dag så när den kommer på ska jag lägga in lite bilder...
Var på pingis i dag också. Jag var riktigt i form i dag! Jag tänkte
vinna en jag alltid losar! Han tänkte börja gråta ;D Han är super bra. Då är jag det också! Nej, jag skämta! ;'D

I helgen är det skidtävling så det blir inte så mycket bloggande men vi får se om jag hinner ;)
Men i kväll kommer let's dance så man ska väl kolla på det lite.
Men nu ska jag fortsätta läsa blogg Bye!

Pussar och kramar!
Tack Maie för att du är så snäll! ;*

Kommentarer
Postat av: andrea

svar:

hahhaa tack vad gulligt sagt ! :) <3

2009-01-24 @ 18:17:01
URL: http://byness.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback