Service

Min dator Är nu på service ... äntligen!!
Jag vill laga en ny header NU!

I dag har det varit en vanlig dag, varit i skolan, läst lite julia och läst på Historia prov.
I dag fick jag mina H&M kläder men det var bara Calmdiggers jeansen som kom.
Min mamma hade beställt en likadan turkos blus fasst grå... men hon fick
sin i dag och jag får min i April för att turkos var en sån populär färg... ;(


                       

             April                                       April                                               I Dag

I går var jag på skidtävling och det gick jätte bra!

Men höjdpunkten var nog att äta den goda VARMA korven ;'DD

Jag måste till stan... igen, för jag måste ha en ny tröja att ha
på mig på lördag då jag ska på kalas! + att jag måst leta efter någon present!
Ha det bra!


En bild på min ur gulliga katt som är världens bästa!



Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback