(GLAD)

I dag har det varit en helt okej dag.
Jag började dagen med att vara i skolan och i skolan och i skolan ;)
När jag kom hem läste jag igenom ett varv till Historia provet på torsdag.
Sedan åkte mamma och jag till stan... vi skulle ha en present till A.
Efter presenten så kollade vi på lite kläder som jag skulle ha på kalaset.
Så det blev att vi köpte en svart häng blus som är väldgt hängig där i armarna.
En blå blus som det stod en text på med lila färg och en lila mössa från VILA
Hittade dem inte på internet så jag kan inte visa hur de ser ut.
Men så alla vet VILA är en super bra butik!

När min dator kommer hem lägger jag in lite bilder ;)





Ville bara lägga in en bild som är SÅHÄR härlig!

Kommentarer
Postat av: L I S A

Vacker bild, har du tagit den själv? =)

2009-02-09 @ 19:12:14
URL: http://leafstream.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback