Snö Snö Snö Snö

Snart är det snö ända upp till midjan.
I dag har det ju bara öst ner snö.
Men idag fyller brorsan, GRATTIS!
Så dagens på dagens pogram har det stått för mig,
städa, städa och städa. Inte roligt.
Har också börjat fundera på om jag skulle börja spara ihop
till en södern resa i år också. Var ju till Cypern förra året.
Det var första gången jag var utomlands om man inte räknar med
Norge och Sverige. Så det skulle vara såå härligt att åka någon stans
i år på sommarlovet. Typ till Italien eller Kreta eller Turkiet...
Men nu är det vinter och den är lika bra så nu ska vi njuta av den! :)


Ciao amigos!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sku du själv betala o fara själv på resa? :o

2010-01-01 @ 13:06:14



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback