Mellandagsrean

I dag har jag då varit på mellandagsrean som
går i stan just nu. Hittade int några plagg, jag tyckte allt
var så himla stökigt! Kläderna låg på golvet, massor med folk
långa köer. Jag gillar mest när det är lite folk och man kan kolla
i lugn och ro. Varför jag skulle dit var att jag skulle ha nya vinterskor
som går att ha vardags och är varma. Men jag var i varenda skobutik
som man kan tänka sig i stan och jag hittade inga. På Topsport hittade
jag senare två par jag gillade men de var såå dyra :(
Men jag måste ju hitta några vill ju inte frysa ihjäl heller i vinter.
Men jag fick iaf hem några armband, tummenupp!


armband från JC





Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack :D

jag vet inte du då?



snygga armband har med sånna (A)

2009-12-28 @ 20:34:04
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. okej :D

varsågod!

2009-12-28 @ 20:46:38
URL: http://beattriicee.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback