Lördag

Jo tack jag vet. Dålig uppdatering på sistone.
Men mamma fyllde igår så det har varit fullt upp med det.
I nästa inlägg ska jag visa er bilder från gårdagen som
var superkul! Mamma visste ingenting om vad skulle hända :)
Var på träning förut idag, var och skidade i ett 500m långt spår
alltså konstsnö. Var till stan också på en snabbis. Köpte den
nästsista julklappen, bara mammas och pappas kvar men den
ska jag och löpa senare i veckan. Kollade också på en mascara
med mamma som jag kanske ska få i julklapp. En Double Extension



Hadu ju fösst tänkt på en Treatment Mascara från Makeupstore.
Men denhär mascaran vårdar och förlänger ögonfransarna
med den vita sidan och med den svarta så blir de svarta av :))
Så man får båda i ett i stället för en svindyr mascara med bara
vårdande ;)


Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback