Julstök!

Ojoj har inte hunnit blogga tidigare i dag men
först var jag på träning och nu har jag stått i köket
och lagat allt möjligt man kan göra.
Men nu börjar snart min del av jobbet färdigt.
Ska städa mitt eget rum och lite till.

Jag började fundera på hur mycket man längtar
till jul och hur snabbt det går.
Men jag tycker att den försvinner lika snabbt som den kommer.
Så jag har kommit fram till att man ska inte längta för mycket
för då blir man bara besviken då den försvinner så snabbt...
Okej, det är fattade ingen men låt det gå :) 


gammal bild


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Åh, ja, men det är min julklapp tänke jag (: sällan jag lottar ut, men på jul passar det ju väldigt bra :D

2009-12-23 @ 17:37:04
URL: http://sannasrum.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback