Julen är inte över

Har inte hunnit uppdatera för jag har varit med familjen
och kusinerna de två senaste dagarna.
Det ska nog komma bilder men har inte ännu hunnit ladda upp dem på
datorn, men de kommer ikväll.
Ni vill kanske veta vad jag fick igår på julafton, jag kan räkna upp lite.

lampa
spegel
handkrämer, parfymer och smink
mobiltelefon
catwalk Spritz & Shine ( bra för håret om man fönar det ofta)
tillägg till mitt Argento halsband
pussel
kläder
urskön filt
mugg

Ja det var en del, har sekärt glömt något...

Vad har ni gjort på juldagen?
Jag har varit med kusinerna och bara ätit mera och mera.
Får oss tar inte firandet slut under december för min bror
fyller nästa vecka och sedan är det nyår.




Kommentarer
Postat av: Ida

Bra julklappar!;) Igår ritade jag massor med mina nya promarkers, och åt julmat, förstås! ;D

2009-12-26 @ 15:38:32
URL: http://mittminimonster.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback