It's cold outside

Sry för dålig uppdatering men det är så himla mycket
nu före jul. I dag fick jag äntligen sova länge!
Så det njöt jag verkligen av. Försökte kolla på filmen
Next i går som visades på TV men orkade inte sitta uppe.
Var det någon som såg den? Skulle gärna vilja veta om den
var bra och om det löns att kolla den annan gång...
Har varit till stan idag också. Fick äntligen hem mammas och pappas
julklappar! Det betyder att nu när allt är köpt är det bara att börja
paketar in :) Just nu håller jag och mamma på att baka en
kaka, den är i ugnen just nu. Hoppas den blir god!


Jag fryser, så jag har på min största huppare

 


Kommentarer
Postat av: Dilek

jag ska umgås m familjen och kanske nga vänner :)

2009-12-21 @ 15:57:05
URL: http://sugarberries.blogg.se/
Postat av: tilda

jag såg på filmen, den var väll helt okej!

iallafall om man tycker om såna lite mer ''action'' filmer, då rekomenderar jag den! :)

2009-12-21 @ 17:06:10
URL: http://tiips.webblogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback