i bussen på väg till ylläs

HEEJ! En i bussen hade laptop så jag lånade
den så jag fick skriva ett inlägg.
Jag är jääätte trött just nu, vi har suttit i bussen
i 7 timmar! och vi ska sitta 3-4 timmar till.
saknar alla kompisar som inte kom med redan!
om du ser detta filippa, krya på dig och ring mig!
plus att alla säger grattis till juia som vann en mini-
laptop i dag från decibel <3
Vi fick just veeta vem vi bor med. Jag ska bo med
fanny och jennifer, bästast ;*
Vi har massor med träningar, typ 2per dag men
vi har alltid jätte kul! Vi gör precis allting!
Super men nu ska jag ge tillbaka laptopen
till alexandra.
Hejdå alla sötisar ;*


Kommentarer
Postat av: filippa

fyfan, ja sku dö i bussen i 7 timmar!



men iaf, JAE FIRSK NU! :)

& grattis ti julia! ;)



ja ringer! :)<3

2009-12-04 @ 22:09:15
URL: http://filippajags.blogg.se/
Postat av: DELLA

sv: hihi :D

2009-12-05 @ 22:29:47
URL: http://dellas.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback