Datorproblem

Där hemma har min dator fått problem, igen!
Men nu sitter jag på kusinens dator så jag kunde
uppdatera lite. (Y)
För det första vill jag säga: Tack för alla söta kommentarer!
För det andra: Gott nytt år på er!
Jag hoppas ni har haft världens bästa 2009. För mig har detta
år varit det bästa året på länge (mean it!) ochå har det varit
året som förändrat mitt liv mest.
>> Jag började högstadiet (mellanskolan)
>> Fick en massa nya vänner
Och massor av andra saker! Tack alla som har varit med mig detta
år. Söttat mig är det varit som hemskast, skrattat med mig när det har varit som bäst!
Ska snart gå och äta mat, är super hungrig...
Här är en låt som jag har nynnat på hela dagen, jag gillar den stort!



Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback