Äntligen jullov!

Yes, äntligen har vi fått jullov!
Julfesten hade vi idag på morgonen och det var
riktigt roligt! :) Lärarna hade idol, det var verkligen kul
att titta på! Efter pogrammet åt vi gröt och sedan var det
betygsutdelning...
Jätte nöjd med betyget jag fick! Men det finns saker jag
ska försöka förbättra till vårterminen. Men det är ju det
att lärarna inte riktigt känner en ännu, har ju bara gått
där en termin. Ska snart ut på en länk, längre har jag inte
plannerat vad jag tänkt göra idag. I morgon blir det skidtävling
igen är inte riktigt säker på om jag ska åka men jag tror nog att det blir av.


min julfest klännig

 

 


Kommentarer
Postat av: Iréne

Vilken jättefin klänning! :D Jag hade tänkt ha Ricke att ta med kameran till julfesten så att han skulle få ta kort på lärarna men jag sov ju som en stock när han for iväg till skolan. Kanske du tog några fina bilder? Jag fick i alla fall se Rickes klassföreståndare sjunga Fairytale, som han hade spelat in på sin telefon, haha.

Misstänker att ditt betyg mest bestod av tior? ;)

Lycka till på skidtävlingarna!

2009-12-19 @ 13:47:21
URL: http://aireen.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback