PB på 1000m ;)

Hej, igår och i förrgår hade jag tänkt skriva jätte mycket
men min dator var sönder men nu fungerar den ;)
Från onsdagen till torsdagen sovde jag över hos ullis.
Hon skulle skicka bilder men dem har inte kommit fram, så ni får lite av mina ägna.
I går var jag och shoppade med jennifer hela dagen.
Jag hittade massor med kläder och lite skolgrejjer.
Men i dag har jag varit på en ganska stor fridrotts tävling
där jag var med i 1000m och i kula.
I kula gick det jätte dåligt men på 1000m fick jag silver och
jag sprang jag nytt personbästa, med 6s. Så nu lyder rekordet 3.15
Nu ska ni få lite bilder:


älskar henne uurmycket


jag har simmat, därför har jag lite råddigt hår ;)


ja vet, vi äro konstiga

Godnatt < 33

Kommentarer
Postat av: elli

fina bilder :)

2009-08-02 @ 11:25:00
URL: http://lelllee.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback