kuuldaag!

Hej i dag har vi haft jätte kul i skolan!
På historia fick vi kolla på fotboll och på
religion hörde vi på köksan alltså slapp vi
alla hemska timmar ;'D
Talade med massor av kompisar och
hade allmänt kul!
Då jag kom hem så läste jag ut en bok
som jag hållit på med nu en stund och den var
jätte bra! Den var faktist så hemsk att då jag läste den
och mamma började tala med mig blev jag så skrämd
att jag nästan hoppade upp från stolen.
Såhär så boken ut:



Är det någon som läst den?
Ska snart börja på en till som samma
författare har skrivit.
Men nu ska jag ladda upp lite kändisnyheter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte läst dendär, men Kate Cann har skrivit en annan bok som heter " sex veckor ". Den är jättebra och rekommenderas :)

2009-08-27 @ 17:29:15
Postat av: alli

åååå, den där boken är sååå jätte bra!! den var ganska hemsk med den där Ivy Skinner.

2009-09-07 @ 18:04:26
URL: http://alliiiz.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback