förändring

Nu har jag ändrat lite på min blogg
och jag blev faktist väldigt nöjd! Vad tycker ni?
Tänkte att jag skulle bli mer effektiv nu, eftersom
det har varit sommarlov och jag har haft en massa tävlingar
så har jag inte hunnit vara på datorn så ofta.
Bara 3 dagar kvar tills skolan börjar! :o
Men ändå ska det bli kul att träffa alla sina vänner igen.
Men nu ska jag läta vidare på frisyrer för jag ska
och klippa mig imorgon och ikväll eller i morgon ska
jag färga håret. Men ni ska få en bild som jag valde
mellan att lägga som header.





tänkte förresten säga att jag ska börja med kändisskvaller!
Kul va, jag kommer att lägga in ett eller flera varje gång
jag bloggar! Ha så kul < 33

kraam amanda


Kommentarer
Postat av: Aurora :D

Fine bilder !

Kjempe kult at du har en kjendisblogg !



Kyss og Klem Aurora <3

2009-09-13 @ 20:24:20



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback