Velle idag...

I dag har jag varit till Velle hela långa dagen.
Vi har haft jätte roligt! Vi har nästan fotat hela tiden.
Jag med hennes kamera hon med min.
Så dagen får komma i bilder istället ;)

     

 

Ja som sagt vi fotade allt från vattnade tulpaner till ögon.
Vi var vid en bäck och fotade men det blev så kallt så vi gick
tillbaka för att äta plättar, men de blev konstigt formade...? ;'D
Medan det ännu regnade så var vi ute och hoppade på studsmattan.
Vi ville inte bli blöta om fötterna så vi satte på oss stickasockor och
plastpåsar. Vi måste också ha överdragningbyxor för det var svinkallt.
Det var tur att vi tog på oss byxorna för vi hann bara ut genom dörren
så halkar Velle på rumpan ;D
Det såg väldigt roligt ut med plastpåsar på fötterna men jag har
tyvärr inga bilder från det men Velle har så hon kanske lägger ut dem...

http://velleee.blogg.se - Hennes blogg, kolla gärna in ;)

Men nu måste jag nog sluta igen orkar ju läsa hur långa inlägg
som helst heller ;)
Hoppas ni har haft ett skönt och härligt påsklov!
Puss å kram från MIG!

Kommentarer



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback