Sommar & Sol

Vilken härlig helg!
Den har varit helt underbar! Vädret har varit det bästa på sekärt 100 år.
Första gången i år jag har gått med leggings och shorts, helt wonderful!
I fredags var det ju avslutning och vi hade
jätte roligt + att jag vann en massa grejjer på lotteriet ;)
I går på kvällen åkte jag till Sannas för att sova över.
På kvällen var vi ute och rullade sedan spelade vi Guitar Hero resten av kvällen.
I dag hoppade vi på studsmattan i flera timmar och var åkte omkring
på sparkstöttingarna ;'D Nu har jag kommit hem och är snart klar med min
nya header. I kväll ska jag på spring tävling och jag tror att jag redan är nervös ;)
Hoppas ni har haft det bra!
Hejdåå! < 33

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiin header !!!!

2009-04-29 @ 19:48:49
URL: http://linuisa.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback