1 Maj

I dag är det valborg och i morgon 1 maj.
Hoppas jätte mycket att det blir lika fint väder i morogn som idag ;)
I morgon ska jag gå på torget med några kompisar. Det tror jag att blir humor...
I går köpte jag mina avslutnings kläder!! Själv tyckt jag att de var ganska snygga.
Jag köpte också en ny bikini, som jag verkligen behövde!
I dag har jag varit och tränat men det var såå jobbigt när det var så varmt.
Jag har ju inte varit så aktiv med bloggandet på sistone så en sak som jag inte
har berättat är att jag har gått med lillfingret inlindat i bandage flera dagar nu men
nu är det borta ;) Fingret kom på något konsigt sätt när jag skulle ta lyra på brännboll.


så här såg det ut...

Nej nu ska jag fortsätta med att ändra bloggen ;)
Hejdåå! < 33

Kommentarer
Postat av: romina

SV: ahaha , visst är dom





2009-05-01 @ 16:15:30
URL: http://rminaa.blogg.se/



Kommentera här:

Namn
Kom ihåg mig!
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback